Blogger Layouts

Wednesday, November 21, 2012

Perempuan Yang Harus Dijauhi Semua ..

Penah tak korang rasa macam terpinggir, macam terasing, macam x wujud ??
Keje kat cnie, memang tu sume saya rasa. Bila jumpa geng baru, yang lama ditinggalkan. Kekadang saya rasa selama ni dia buat baik kat saya sebab dia dah xde kawan lain dah. Bila dah ada kawan baru, saya ditinggalkan. Bergurau senda, gelak-gelak, perli-perli saya macam lah saya buat benda yang jahat. Kalau korang nak tunjuk kan korang tu serasi bersama, GO ON lah. Saya tak halang, cuma bila salah seorang dari awak tiada time tu, jangan pulak nak terhegeh-hegeh nak kawan dengan saya. Orang yang macam ni, kena dielakkan dari berkawan. Nati korang akan makan hati je macam saya sekarang ni.

Sekarang ni, bila korang nak keluar kejap, korang dah xde nak bagitahu dulu. Keluar macam tu je macam saya ni x wujud. Ada satu hari 2, xde pon nak tanya saya nak kirim apa, nak makan apa, korang terus pegi macam tu je. Sape yang x terasa kan ?? Masa tu, saya dah memang terasa sangat2. And that time jugak, saya tanamkan dalam diri, xkan buat baik dah kat awak-awak sume. Malas dah nak buat baik kat sape-sape. 

Sedih tau. Tapi xpe, saya masih ada orang yang sokong, yang sayang, yang memahami saya sume. 
# My Love aka Buchuk
Lau boleh diputarkan masa, saya xnak berkawan atau ada kawan macam awak.

PEREMPUAN NI :
:: Talam dua muka ::
:: Suka buruk-buruk kan orang lain ::
:: Pura-pura suci lah sangat ::
:: Ratu perli ::
:: Depan baik, belakang macam apa :: 
:: Suka banggakan diri sendiri :: 
:: Suka cari publisiti ::
:: Poyo dan perasan cun ::
:: Perasan hot, perasan lawa (buat lah muka macam mane sekali pon, tetap HODOH dimata saya)::

Dah lah, menyampah je citepasal dia. Buat sakit hati je.

= ( AWAS DENGAN PEREMPUAN MACAM NI =
 

No comments:

Post a Comment