Blogger Layouts

Friday, November 23, 2012

Post BENGANG dengan MAKHLUK TUHAN

S*** punya orang. Lau hati dah hitam, jahat, memang macam 2 je perangai ko.Tiada perikemanusiaan,jahat,jahil,manusia bertopengkan syaitan,memang sume 2 sifat ko.Aku dah tiada perkataan nak gambarkan betapa s*** nya ko.Hanya Allah je tahu perasaan aku sekarang nie. Nie baru kawan aku yang kena, blom aku lagi yang kena. Tapi benda s*** ni akan aku alami jugak xlama lagi.

S*** !!!!!!!

Macam mane lah ko boleh terfikir nak buat orang macam ni haaaaaa?
Ko memang xde perasaan baik ea ?
Nape mesti nak menyusahkan orang ? Nak aniaya orang ?

Buat sesape yang teraniaya termasuk kami2 nanti, hanya doa dan kesabaran yang diperlukan. Minta pertolongan dan berdoalah kepada-Nya.

Doa orang yang teraniya akan dimakbulkan Allah S.W.T samada didunia atau mendapat pembalasan di akhirat kelak.

AdakalanyaAllah tangguhkan pembalasan di dunia,bukan kerana Allah lupa,tetapi untuk memberi masa supaya orang yang melakukan zalim tadi insaf,segera bertaubat.

Firmannya dalam surah Ibrahim,ayat42 :

"Dan jangan kamu menyangka bahawa Allah itu lupa terhadap apa yang dilakukan oleh orang-orang yang zalim. Hanya Allah menundakan hukuman mereka sampai pada hari itu di mana di saksikan oleh semua mata."

Tapi dalam situasi kami, DIA 2 xkan berubah sampai bila-bila.. Ego, bongkak, sombong, riak dah memang sifat semulajadi dia. Dah xboleh dibetulkan. 

"Aku harap ko berubah sebelum ko lenyap dari muka bumi ni. Ayat aku ni memang kejam, tapi kau lagi kejam. Aku bukan nak berdendam, tapi sabar aku ada tahap okay..!!!!!

 

No comments:

Post a Comment