Blogger Layouts

Wednesday, September 19, 2012

KEMBAR SAYA

Weeeeeeee, seronoknya dapat jumpa 'kembar' saya lagi. Hehehe. Nama dah hampir sama. Nama dia Siti Hajar Afiqah dan saya pulak Nurul Afiqah. Haaaa, sama kan ? Kan kan kan ? Cuma yang bezanya dia kurus, saya ni gemok sikit. Ngeeeehhhh..
 
Actually dia patient saya kat klinik ni. Dia keje dengan UITM INTEC. Dia sangat cantik dan agak tinggi lampai berbanding dengan saya yang pendek dan kontot ni. Hahaha. Mengata diri sendiri yer. Tak pe, at least saya sedar saya tak secantik awak-awak sume.
 
Dari hari tu lagi saya agak shock bila jumpa person yang sama sebijik tarikh lahir dengan saya. 17/3/1991 - Maybe beza waktu lahir je kot. Lupa nak tanya. Ngeeeeee
Dengan itu kami boleh diisytiharkan sebagai 'KEMBAR' lah kan ?
 


No comments:

Post a Comment