Blogger Layouts

Friday, September 21, 2012

PENGISYTIHARAAN PENUTUPAN AKAUN LAMA

Seingat saya lah, ase nya saya bukak facebook masa tahun 2010. Time 2 saya stdy kat UITM Puncak Alam masa sem 3 lau x silap lah. Masa mula-mula bukak, memang blur tahap orang buta IT lah. Pas 2, dah boleh handle and active sampai lah 3/09/2012.
 
04/09/2012 - Dah terfikir nak tutup facebook. Setelah berfikir dengan sematang-matang nya, saya decide nak deactive dulu. Freeze facebook buat sementara waktu sebab nak concentrate dekat my bantal busyuk. Bila dah ber'facebook', saya akan lalai. Walaupon sedih nak deactive facebook sebab perlu tinggal kan kawan facebook...
 
1. Kawan-kawan sekolah dulu
Masitah - sori x inform awk. Xpe, saya rasa kita boleh contact by fon lagi kan ?
Semua kawan-kawan 6 Tekun SKPC
Semua kawan-kawan 5 Alpha dan seangkatan nya
 
2. Kawan-kawan UITM
Azura
Nani
Diploma in Nursing Badge 13 ( if not mistaken )
Rakan-rakan satu diploma
Junior-junior nursing
Adik Sya ( junior )
 
3. Kawan-kawan baru kat facebook
Mimie Michiko
Jff Jazz ( my atok )
Apit ( adik )
Dan anda-anda sume
 
Tapi saya x menyesal sebab walau anda jauh dimata, namun masih dekat di hati saya.
 

LOVE

 
Second akaun lama saya ialah no fon celcom.
Saya dah x on no celcom sebab dah pakai UMOBILE. Nie pon dapat free je. Hehehehe..
My Bantal Busyuk pon ada jugak. Senang bagi kami nak calling-calling sebab free je. Hehehe .
Mahu bankrup UMOBILE macam nie. Tapi, memang patut kami gunakan dengan sepenuhnya sebab free kan ? Hahaha
 
Sekarang, hanya my bantal busyuk dengan family je tahu no baru saya.
 

Now

 
1. Lost contact with old friend - ( nati xde orang nak datang majlis kahwin saya ) Hahaha
 
2. Limited of social living - ( dah tak tahu perkembangan kawan-kawan facebook )
 
3. Concentrate more to MY BANTAL BUSYUK - ( have more time for messaging him and my mind only think about him ) - tak de nak fikir pasal facebook
 
Tiada paksaan dalam penutupan semua akaun lama saya. Saya buat dengan rela hati tau.
 

LOVE SYIEKA IEKA

 


No comments:

Post a Comment