Blogger Layouts

Tuesday, September 18, 2012

Mr. Bantal Busyuk aka Shukur Bin Shukri

Aku nak cerita cikit pasal my future hubby, tapi lambat lagi. Nama dia Shukur Bin Shukri. Tapi kawan-kawan dia prefer panggil dia John. Ingat glamer sangat lah dengan nama tu kan ? Hahahaha ..
 
Aku kenal dia kat tempat kerja lama aku, kat Cyberjaya. Sebelum aku kerja kat klinik kat shah alam, aku kerja jadi waitress kat Cyberjaya. Almost 3 bulan aku kerja sana, aku benti. Tak tahan kerja sana dengan perangai manusia yang materialistik, gila kuasa dan macam-macam lagi lah. Aku tak serius mane pon nak kerja kat situ, cuma nak cari pengalaman dan cari duit poket sendiri. Aku x suka duduk rumah actually. Tu yang suka merantau.
 
Dah- dah, sikit je aku cerita pasal kisah lama yang tak makna bagi aku langsung. Dah melalut sampai kemana aku nie. Tujuan nya nak cerita pasal Si Bantal Busyuk ni je, tapi tercerita pulak pasal kerja lama. Hate it so much. Lau boleh, tak nak ingat langsung pasal tu dah. Boleh kan ? Ngeeeee..
 
NGUMPAT CIKIT PASAL DIA
Nama : Shukur Bin Shukri
Umor : 23 tahun, 2 tahun lebih tua dari aku
Birthday : 22 Oktober 1989, sama umor dengan kakak aku
Asal : Muar, Johor
 
Okay, dah. Sikit sudah cerita pasal dia. Hehehe
 
Aku fall in love with him on my 1st sight. Time aku kerja dulu, dia x sama shif kerja ngan aku. Aku shif pagi, dia shift petang. Kira selisih je bila time dah abis kerja tu, Mula-mula aku tengok dia, macam sombong giler. Senyum pon tak. Pas tu, aku nekad nak kenal dia dengan lebih dekat lagi. Finally, i got it. Rupanya dia x seperti yang aku gambarkan tadi. Dia memang baik giler, caring, romantik cikit, hehe ..
 
Sekarang usia hubungan kami dah masuk 5 bulan 18 hari. Weeeeeee, seronok nya..
 
 

No comments:

Post a Comment